با مصرف میگو پاک شده موهای خود را کراتین کنید

ایده های پخت سریع و آسان میگو

میگو و پاستا : به جای اسپاگتی و کوفته در سس قرمز، میگو و پاستا پنه را با شراب سفید یا سس آلفردو امتحان کنید.

میگو پاک شده بسیار پرفروش است.

میگوها را به آرامی در تابه سرخ کنید تا نرم شوند و سپس آن را روی پاستا قرار دهید تا جایگزینی سالم برای یک غذای کلاسیک ایتالیایی شود!

کباب میگو : 3 تا 4 میگو را روی یک کباب بریزید و در طول باربیکیوی بعدی خود آنها را روی ذغال کبابی کنید.

آب های طبیعی میگو را روی کباب به خوبی طعم می دهند، یا آنها را با فلفل و پیاز روی کباب جایگزین کنید تا یک خوراکی سالم و تابستانی داشته باشید.

عوارض جانبی میگو

جیوه : مانند بسیاری از انواع غذاهای دریایی، میگو حاوی مقادیر کمی جیوه است که برای سلامتی انسان خطرناک است و می تواند منجر به مسمومیت با

جیوه، مشکلات بینایی و کاهش سلامت جنین شود.

میگو

با این حال، این نگرانی های سلامتی ناشی از فراوانی جیوه در رژیم غذایی شماست، بنابراین تا زمانی که رژیم غذایی خود را با مقادیر کنترل شده میگو متعادل کنید، می توانید از خطرات مسمومیت با جیوه جلوگیری کنید.

پورین ها: اگرچه پورین ها یک عنصر طبیعی و ضروری در شیمی بدن ما هستند، سطوح بیش از حد آن می تواند خطرناک باشد، به ویژه در افرادی که قبلاً بیماری هایی مانند نقرس دارند.

هنگامی که سلول ها می میرند، پورین ها به اسید اوریک تجزیه می شوند و سپس کلیه جریان اسید اوریک را در اطراف یا خارج از بدن مدیریت و هدایت می کند.

میگوها دارای سطوح نسبتاً بالایی پورین هستند که برای اکثر افراد خوب است، اما اگر قبلاً از نقرس رنج می برید، وضعیتی که ناشی از سطوح بالای اسید اوریک است، مصرف زیاد میگو ممکن است این مشکل را تشدید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.