صندوقی پر از شکلات قلبی فرمند که در اعماق اقیانوس آرام کشف شد

یک کلید در معکوس کردن اثرات منفی این میل به شکلات قلبی فرمند متوقف کردن تابو کردن آن است. شما مجبور نیستید در مورد هوس یک غذا احساس گناه کنید چه شکلات یا کلم بروکلی.

در حقیقت به گفته متخصصان برچسب زدن به هر غذایی به عنوان کاملاً غیرمجاز معمولاً منجر به افزایش هوس برای آن غذا و احساس گناه در زمانی که شما در نهایت آن را می‌خورید، می‌شود.

در عوض سعی کنید برخی از شرایط رابطه خود را با شکلات تعیین کنید. آن را بچشید و با هدف و نیت و بدون احساس گناه از آن لذت ببرید.

جلوی تلویزیون ننشینید و دست خود را در یک کاسه آب نبات شکلاتی بدون ته قرار دهید. در عوض، مراقب باشید که چه زمانی و چرا آن را می خورید.

به عنوان مثال اگر هر روز از یک مربع شکلات تلخ لذت می برید، و برنامه های آخر هفته را در رستورانی با یک دسر شکلاتی معروف در جهان دارید ممکن است بخواهید از خوردن غذای روزانه خود صرف نظر کنید تا بتوانید در آخر هفته از آن لذت ببرید.

یک رابطه سالم با شکلات به شما کمک می‌کند تا در حد اعتدال و بدون احساس گناه از آن لذت ببرید، نه اینکه بین تلاش برای اجتناب کامل از آن و سپس زیاده‌روی در آن بچرخید.

با ترکیبات و ریزمغذی‌های تقویت‌کننده سلامتی باید اجازه دهید شکلات تلخ وارد زندگی‌تان شود اگر قبلاً بخشی از آن نیست (لازم به ذکر است که شکلات تلخ حاوی کافئین است که ممکن است برخی افراد به آن حساس باشند).

شکلات

در اینجا حقایقی در مورد فواید شکلات تلخ برای سلامتی آورده شده است:

هر چه محتوای کاکائو بیشتر باشد، فلاونول های مفیدتری در شکلات وجود دارد. بیشتر فوایدی که در تحقیقات دیده می شود مربوط به شکلاتی است که حداقل 70 درصد کاکائو دارد.
محققان توصیه‌ای سخت و سریع درباره میزان مصرف شکلات تلخ برای دستیابی به این فواید سلامتی ارائه نکرده‌اند. متخصصان شکلات تلخ با حداقل 70 درصد کاکائو را توصیه می کنند و ممکن است یک اونس به عنوان یک خوراکی گاه به گاه مصرف شود.

شما همیشه باید برچسب را بررسی کنید تا از کالری، چربی و محتوای قند آگاه شوید که به طور بالقوه می تواند بر مزایای کلی سلامت تأثیر بگذارد.
برای برخی افراد شکلات می تواند باعث رفلاکس اسید یا میگرن شود.
در پایان افراط در خوردن گهگاهی شکلات نباید مملو از استرس یا احساس گناه باشد، چه شکلات تلخ غنی از آنتی اکسیدان یا شکلات سفید که فواید تغذیه ای بسیار کمی دارد. مانند بسیاری از روابط سالم، کلید حفظ دیدگاه مثبت و متعادل است.

شکلات تلخ فواید زیادی برای سلامتی دارد و قطعا می توان از آن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل لذت برد. راه‌های سالم زیادی برای گنجاندن شکلات در سبک زندگی‌تان وجود دارد، بنابراین آنچه را که برایتان مفید است، پیدا کنید.

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید یا در کنترل آنچه می خورید مشکل دارید از یک متخصص تغذیه یا سایر متخصصان سلامت واجد شرایط کمک بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.